Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Johansson - 17 mars 2013 09:29

Helgen går verkligen fort, redan Söndag... Men vi myser på här i Sveg. I Fredags fick jag gå hem tidigare, inte helt fel att få hämta sonen lite tidigare än väntat ;)


Igår så passade Thomas på att ha lite egen tid med sonen, de var ner till sandtjärn och sedan tittade de på "hoppa bilen" När de kom hem så hade Jacob en önskan av sin pappa, och det vara att få åka i "Raggarvolvon" Så de tog en liten tur innan det var dags för middag och sedan Lördagsmys.


De var ute i nästan 2 timmar och busade. Nu har ju Thomas fått sin nya medicin och känner sig redan bättre i kroppen. Trots att de hade varit ute och gått länge så hade han inte ont när de kom hem, som han annars har haft. Nu hoppas vi bara att han tål denna medicin.

Lite bilder på äventyret igår   


   

Dra pulkan själv.

 

Här ligger man inte på latsidan ;)

   

Vår i Sveg, snön smälter

   

Jacob tycker att det ska bli " sommar, så man kan plaska vatten"

Ja jag kan bara hålla med att det vore ju inte helt fel med lite värme nu. Men vi ska tydligen få lite mer snö till veckan så det är bara att hålla ut. Blir till att ta fram skidorna igen, så kan Jacob öva lite mer ;)


Idag har vi matbeställning på dagis, så i eftermiddag blir det far och son tid igen. Så knatar jag över och gör beställningen. Sedan åker Thomas och köper det ska handlas hem till Måndag, och lämnar listan på det som ska komma på Tisdag.


Jacob han tittar just nu på Pippi Långstrump en ny favorit hos älsklingen. Själv älskade jag Astrid Lindgrens sagor/fimer när jag var liten.


Nä nu blir det mys och bus här hemma. Jo så ska Jacob få ett till syskonbarn, blir tydligen en liten kille denna gång.


Ha det gott alla trogna blogg läsare... Kram kram


 


Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards