Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Johansson - 10 mars 2013 08:10

Våren börjar sakta att komma till Sveg. Men vi har bra kallt på morgonen, som idag med 20- ute. Men solen är framme och det kommer att bli varmare under dagen. Kanske inte blir så många + grader ute men är iaf en början.

Imorgon börjar på praktik, så gott att få något att göra, för att bara gå hemma är inget jag föredrar. Men att få jobb i Sveg är inte alls lätt, och jag hoppas verkligen att detta leder till något mer än "bara" praktik   

Så var det ju melodifestivalen igår kväll, och en av mina favoriter gick ju direkt till final, men jag tror inte att han vinner i ESC. Men kommer säkert med på topp 5 listan. Jag hade hoppats på Yohio, men våra europeiska länder gillade inte honom lika mycket som svenska folket, tråkigt nog.

Denna morgon har vi ätit frukost (som varje morgon), fyllt diskmaskinen som går för fullt, fyllt tvättmaskinen med tvätt. Jacob vill gå i pyjamas en stund till så där har vi ingen brådskan att klä på oss. Men vi hoppas på varmare väder så vi kan gå ut och busa efter lunchen, om inte Jacob väljer att sova middag. Isf går vi ut efter det.

Nä nu längtar jag lite extra mycket till sommaren då vi ska få underbart besök. Så kanske det blir ytterligare ett besök efter det. Man kan ju alltid hoppas :) mer info om det kommer lite längre fram.

Nu ska jag ta och mysa med sonen som ligger och mår gott i sin säng, så nu blir det en liten saga och lite sång :) Men det så har det varit full fart sedan 07:15 imorse, och Ibland kan det ju vara skönt att ligga och må gott.

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


 

Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards