Alla inlägg under januari 2015

Av Johansson - 18 januari 2015 13:28

Detta år inviger vi med influensa    Eller rättaresagt jag inviger den med eländet. Nu är det på bättringsväg bara lite hostig, snuvig och en hals som brinner. Men annars är man pigg och alert, men bara nästan ;) Jacob och Thomas har klarat sig så här långt. Och jag hoppas verkligen att de slipper detta. För det är inte alls kul att vara sjuker.

Så är det dags att byta rum. Jag känner att vi vuxna inte behöver ett stort rum då man bara sover där inne iaf. Så då är det mer lämpligt att Jacob får det stora rummet så han får lite mer yta att leka på. Och nu när han fick sitt älskade tält i julklapp så behövs det verkligen ett större rum    Då tältet tar upp en stor del av rummet. Men byte blir det när jag piggnat på mig. Bäst att ta det när man har enegi till det. Jacob han är glad att han ska få större rum. Men han vet att han får vänta ett tag innan vi kör igång med projektet och det är han helt med på. Så ska han även få ett skrivbord av grannen när han fått det stora rummet, det behövs då han tycker om att sitta och rita och leka med plydoh lera.

Nu blir det lite vila så kroppen får hämta sig lite. Ta en kaffe, ta det lugnt. Sedan om jag orkar ska jag ta och slänga in lite tvätt i maskinen.


 

Känner mig så här pigg just nu.


Ha det gött alla trogna bloggläsare... Kram,kram!


 

Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards