Alla inlägg under april 2013

Av Johansson - 17 april 2013 20:55

Hipp,hipp HURRA!!!

 

Idag fyller världens bästa kille 3-år       

 

100417

 

130417

 

Mamma och Pappa älskar dig!

Av Johansson - 9 april 2013 10:39

Denna vecka börjar vi med att vara sjuka. Thomas är krasslig i magen. Jacob har ögoninflammaton, förkyld och en hosta som inte alls låter bra. Men ingen feber tack och lov. Så har vi tur blir det dagis på Torsdag, annars blir det nästa vecka. Men hellre att han är tussig nu. Så hoppas vi på en frisk och glad kille nästa vecka.... Veckan då han fyller 3 år.


Presenterna är inhandlade, några få kvar att slå in och ett att hämta. Bilder på paketen kommer inom kort.


Just nu leker prinsen för fullt på sitt rum, med bilar och klossar. Så går Masha och björnen på tv (ryska) Vi har visat Jacob den svenska versionen, men han ska bestämmt se den på ryska go grabben ;) Han har sina ideér. så börjar han att kunna bilarna från filmen "Bilar" på engelska med, och vill gärna se på engelska, så språk intresset har han ärvt av både sin mor och far  


    
  

  KÄRLEK  




Så har man lagt ut lite kläder på tradera, så hoppas jag att man får lite sålt. Måste verkligen rensa i Jacobs garderob, jag tycker att jag rensar och rensar.. Men hittar i alla fall kläder som han vuxit ur. Han växer ju så fort vår kille :)


Så väntar det en massa kläder i Halmstad till Jacob, få se om Mamma och Pappa kan få med sig det i sommar när de kommer upp och hälsar på, även min storebror, hans fru och barn kommer, så får vi inte glömma deras hund. De ska bo på campinge. Ska bli så kul att det kommer   


Ska även ta och rensa ur min garderob och skänka lite kläder till röda korset. Även några av Jacobs kläder kommer jag att skänka dit.


Nä nu ska jag ordna lite lunch till prinsen och mig. Min underbara älskling sover ännu.


Han får sova tills han vaknar, han somnade tydligen sent inatt. Och nu när Jacob är sjuk kan han ju inte ta sin spruta heller. Men denna sprutan har iaf hjälpt något mer än den förra.


Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


 

Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards