Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Johansson - 2 mars 2013 16:15

Det stiger på bra ;) 4/17... Undra vem, vilka som har lite problem med att läsa... Eller så måste de verkligen bara ÄLSKA MIG!!!


 



Över till annat....
Det är ganska stormigt ute nu, så vi håller oss inne. Men 5+ har vi ute och det har börjat att tö. Men enligt smhi så ska vi kunna få upp till 30 cm snö, men hittils fick vi bara ca 30 mm snö imorse, men helgen är inte slut och det hinner att komma till veckan med. Jacob har nog börjat att tröttna lite på snön nu för han pratar mycket om sin pool och att bada ute. Men nu vill även jag att det ska bli lite varmare, även om jag gillar vintern och snön så måste jag ju säga att våren och sommaren är de underbaraste årstiderna.






Det var en liten kort uppdatering denna gång, nu ska jag titta till prinsen som ligger och vilar. Dags för honom att vakna nu. Han var så trött efter lunchen så han fick faktiskt ta en liten tupplur. Så han orkar med att mys denna Lördag, med god mat och lite godis.


Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


 

Av Johansson - 2 mars 2013 13:00




 


Stämmer så bra ;)


Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


 

Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards