Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

Vabbdag 2

Av Johansson - 26 augusti 2014 10:38

Hej på er där ute!
Då är vi inne på dag 2 med vabbandet, Jacob kliar sina små ögon och nyser. Men han verkar piggare (än så länge) Så vi kan med ro ta vår matdag imorgon. Då ser vi med hur pass han orkar vara med i barngruppen. Så har vi tur blir det dagis på Torsdag och jag får gå till mitt ;)

Nu sitter han och tittar på "lilla prinsessan" barnprogram. När han var mindre och bara melodin kom så gallskrek han och man fick byta till något annat, då var det inte poppis som det är nu.

Själv skulle jag ju rensa ur grabbens garderob igår men blev inget av det, då han var extremt mammig och hänging så vi får göra ett nytt försök idag. Annars får jag ta det till helgen :) Är ju ingen direkt brådska.

Idag kommer bästa kompisen hem till sin pappa, så då lär det bli en del bus här hemma ja så mycket som lilleman orkar då.

Ser att man läser min blogg flitigt, lämna gärna ett litet spår efter er. Det skulle vara trevligt :)

Ha det gött alla trogna bloggläsare... Kram, kram


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johansson - 18 april 2015 14:50

Igår firade vi Jacob som blev 5-år. Det blev några paket på morgonen och några på eftermiddagen, då med grannen och hans dotter. Dagen blev lyckad och grabben fick många paket. Kan avslöja att det bla blev 6 nya böcker. Så nu blir det spännande att l...

Av Johansson - 15 februari 2015 14:19


Saknaden är stor. Så tomt, inga fler besök. Jacob som alltid såg fram mot att du skulle komma och hälsa på. Våra fika stunder på cafét. Som Jacob kallade för "Mora" Att få visa dig sina leksaker var något som han var så glad över. Och när vi i sommra...

Av Johansson - 18 januari 2015 13:28


Detta år inviger vi med influensa    Eller rättaresagt jag inviger den med eländet. Nu är det på bättringsväg bara lite hostig, snuvig och en hals som brinner. Men annars är man pigg och alert, men bara nästan ;) Jacob och Thomas har klarat sig så hä...

Av Johansson - 25 september 2014 14:24

Lagom till att Jacob blir piggare, så blir jag och Thomas tussigare. Precis som det ska vara..... Eller?? Nåja hellre att vi mår såhär och Jacob är piggelin. Men vi undrar hur länge denna förkylning kommer att stanna och gå runt. Inte nog med förkyln...

Av Johansson - 24 september 2014 12:01

Då har första snön kommit till Sveg denna höst/vinter. Jacob kom in i morse överlycklig och ropar... " Mamma, mamma!! Det är snö ute, DET SNÖAR!!" Jag: Nä nu skojar du eller så drömmer jag (knappt vaken) Jacob: nähää du, kom får du se. Nu är det änt...

Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards