Alla inlägg under november 2012

Av Johansson - 14 november 2012 23:01

Den 6 November var det 7-årsedan, jag och Thomas blev ett par. Tiden går verkligen fort, 7 underbara år tillsammans, mycket har vi varit med om, glädje och sorg. Och mycket, mycket mer. Det största som hänt oss är såklart Jacob, världens mest älskade son ;)


  Första Sommaren tillsammans  

  7-år senare. Världens vackraste kille   


  







Mina grabbar är det underbaraste som hänt mig.Imorgon fyller älsklingen år, och det skall såklart firas. Förra helgen blev han firad i Rätan, då blev det farsdag/födelsedag på samma gång. Imorgon ska jag och Jacob ner till byn och shoppa lite. För något hittar man alltid på.


Jacob har förövrigt varit lite tussig, i Tisdags när jag hämtade honom på dagis såg han trött ut, men han hade varit pigg hela dagen. Men när jag kom då ville han bara hem. Efter ca 1 timme hemma fick han feber. Och när det var dags att sova för natten la han bara ner huvudet på kudden, sedan sov han hela natten. Idag har han varit lite piggare än igår kväll. Ingen feber, men inte heller samma energi som han brukar ha + att han klagade lite på att han hade ont i benet. Nu hoppas vi på att han är mycket piggare imorgon, annars får jag smita iväg själv och Thomas få ha lite egen tid med Jacob. Är Jacob pigg så smyger vi iväg och busar till det lite ;)


Så har vi fått älgkött som vi ska hämta nästa vecka, gött att fylla frysen med lite smarrigt kött. Vår älskade Nena som undrade om vi var intresserad, och älgkött tackar man ju inte nej till.


Jo, imorgon ska jag gå över till Myltan med lite rabarber som de ska få av oss, det ska tydligen bli saft. Hade ju tänkt att baka lite med rabarberna men har inte blivit av, så nu har jag valt att skänka det till dagis och de vill gärna ha rabarberna :)


Ja det var väll vad jag hade att bjussa på denna gång.


Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


    

Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards