Alla inlägg den 30 december 2012

Av Johansson - 30 december 2012 17:03

Efter ett mysigt julfirande i Rätan, som dels bestod av magsjuka så har det nu blivit Jacobs tur att få eländet. Men han är pigg som tur är. Aptiten är det inget fel på heller. Visserligen så blir det ris idag efter kräkningarna. Inget Jacob tackar nej till och tog en portion till :)


Jag som alltid haft svårt med just kräk (gäller inte baby kräk) trodde att jag inte skulle klara det, men det gick galant. Var bara att ta tag i det. Jag ropade på Thomas som kom ner, men tog iaf allt själv. Några mer "pölar" har man fått ta. Men just nu verkar det lugnt.


Jacob har fått i sig lite ris, coca cola och nu äter han lite chips. Allt enligt läkarens order. Så får vi se hur det blir, om det kommer mer eller om det räcker nu. Just nu leker han på sitt rum och tittar på nya Teletubbis filmen. Han fick ju några stycken i julklapp ;) Han älskar dem. Så fick han även "Bärgarens Hejdlösa Historier" Så fick han mycket annat med.


Det var lite av denna dag, hoppas att morgondagen blir lite roligare än såhär.



Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram


 

Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards