Alla inlägg den 10 december 2012

Av Johansson - 10 december 2012 11:56

Japp så var det dags för vinterns magsjuka att besöka Sveg. Många som ligger däckade, stora som små. I vår familj har vi klarat oss hyffsat från eländet. Än så länge är det Jag som går och mår illa, känns som man ska besöka toa ganska ofta, men inget händer. Hoppas att jag slipper, lite illamåeende kan jag stå ut med, även om det inte är kul. Vi har dock valt att hålla Jacob hemma från dagis, så han förhoppningsvis slipper skiten. Och har vi tur så blir det Luciatåg för grabben. Vi tar det säkra före det osäkra.

Vi skulle ju haft matdag idag, men personalen tyckte att det är bäst att man håller sig hemma, då man faktist håller på med matvaror. Eftersom det var väldigt lite barn på dagis idag så tar personalen själva maten denna dag. Det tackar vi för. Så får vi baka bröd istället när vi är friska här hemma.

Nu sover lille prinsen middag så jag passar på att blogga lite. Man är ganska så pigg efter att man sovit i stort sett hela dagen igår. Men så kände jag mig som en zombie hela dagen. Idag är det som sagt mycket bättre.

Avslutar bloggen med lite kloka ord :)

Ha det gott alla trogna bloggläsare... Kram kram

 



 


 

Ovido - Quiz & Flashcards