Alla inlägg den 18 december 2012

Av Johansson - 18 december 2012 15:09

Ikväll blir det Luciatåg för Myltan barnen :) Det vart ju magsjuka på nästa hela dagis när Luciadagen kom, så de flyttade fram det till idag. Så snart ska vi åka och titta på Lucior, Tomtar, Pepparkaksgubbar och Stjärngossar. Ska bli riktrigt kul att se.


För de då som undrar så vart det jag som total dök i magsjuka, mina älsklingar har klarat sig så här långt och hoppas verkligen att de inte åker på skiten. Räcker gott och väl att jag fick det. Man kan säga jag fick det för hela familjen.


Nu blir det att plocka fram lite snygga kläder. Jacobs tomtekläder ligger framme, men de tar vi på honom när vi ska åka, så det inte blir fläckar på en gång.


Alla Julklappar är på plats, så skönt att ha det klart. Ett stort paket från Jacobs Mormor och Morfar ligger på posten och väntar, ska hämta det imorgon. Den Julklappen får han öppna hemma, men han har så många andra klappar som väntar att få öppnas på julafton :)


Nu blir det att pyssla lite här hemma. För 17:30 ska barnen tåga in. Kanske dyker upp en bild eller 2 imorgon.


Ha det gott alla trogna bloggläsare.... Kram kram


 

Presentation


Hej!
Är en sprallig tjej på 30+. Bor med min underbara lilla familj
sambo och son.
Lämna gärna ett litet tassavtryck när ni hälsat på. Kram


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards